środa, 21 grudnia 2016

Dekoracje świąteczne cz.2

Dzisiaj bez zbędnych wstępów. Wiadomo, że Wam pokażę kolejne dekoracje! :)




 Czego użyłam:
  • lasek cynamonu
  • dzwoneczków
  • szerokiej taśmy z lnu
  • sznurka lnianego
  • sznurków ozdobnych
  • wykałaczki

Jak to zrobiłam? 
  • łańcuszek: na sznurek lniany nawlekałam dzwoneczki w odległości ok 5 cm, zawiązywałam supełek na każdym dzwoneczku
  • zawieszka z cynamonu: 3 laseczki cynamonu obowiązałam sznurkiem, zrobiłam supełek i zawiązałam "oczko" do powieszenia
  • kokardka: taśmę pocięłam na ok 4 cm paski, każdy pasek przewiązałam sznurkiem lnianym i zawiązałam supełek, pozostałą część sznurka odcięłam

Jak używać?
Jako ozdoby świąteczne, dekoracje prezentów. :)


                           




P.S. Miałam plan na wieczór: nadrobić Wasze blogi i napisać kilka postów. Realizacja marna. :O Nadrobiłam tylko część blogów i stworzyłam tylko ten wpis... A minęło już 1,5 godziny! A! Jak ten czas leci!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne dekoracje! Ja za pomocą suszonych pomarańczy, lasek cynamonu i innych naturalnych rzeczy udekorowałam wieńce adwentowe, które nas cieszą już dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń