piątek, 23 grudnia 2016

Dekoracje świąteczne cz. 4

Dzisiaj nie będzie o ozdobach na choinkę. :) Za to chciałam Wam pokazać, jak dość szybko i prosto zrobić pasujący do ozód choinkowych wieniec - na drzwi, na ścianę, na szafkę - tam gdzie zechcecie go tylko przyczepić. :)







Czego użyłam:
  • styropianowa obręcz o takiej średnicy, jakiej chcecie - ja użyłam o średnicy 22 cm
  • len w taśmie
  • suszonych pomarańczy
  • anyżu
  • lasek cynamonu
  • złote orzechy
  • kleju na gorąco
  • sznurków i wstążek ozdobnych

Jak to zrobiłam?
  • styropianową obręcz owinęłam taśmą z lnu - uwaga,trzeba zrobić to ciasno i dość dokładnie dociągać taśmę
  • następnie obręcz owinęłam kawałkiem złotego sznurka
  • z taśmy z lnu i wstążki zrobiłam kokardę
  • poprzyklejałam ozdoby
  • z tyłu zamontowałam z lnianego sznurka zawieszkę

Jak używać?
Jako ozdobę świąteczną ściany/drzwi. :)


1 komentarz: