czwartek, 24 listopada 2016

Środek do czyszczenia

Dzisiaj chciałam Wam pokazać drugi środek do czyszczenia, jaki używam i jaki jest moim numerem jeden - uniwersalny środek do czyszczenia. Przepis znalazłam tutaj.






Proporcje, jakich użyłam:
  • 1szklankę octu spirytusowego
  • 1 szklankę przegotowanej wody
  • 15 kropel olejku naturalnego - u mnie cytrynowy

Jak to zrobiłam?
  • do wody dodałam olejek naturalny, wymieszałam
  • do butelki przelałam wodę z olejkiem i ocet, wstrząsnęłam

Jak używać?

Ja używam do czyszczenia armatury w łazience, blatu, płytek, szyb, frontów do szafek, odświeżam piekarnik, czyszczę kosze na śmieci itp.
Tak przygotowana mieszanka starcza mi na około trzy tygodnie i wcale nie śmierdzi. ;)




Spróbujecie?

1 komentarz:

  1. Słyszałam o takim specyfiku, ale samam jeszcze nie spróbowałam takim czyścić. Muszę się za to zabać :)

    OdpowiedzUsuń