środa, 16 listopada 2016

Kuchnia śródziemnomorska ~1~

Jak tylko skończyłam haftować Włóczykija, zabrałam się za kolejny projekt! Oto i on:






Szybko przejrzałam wzór, nici (kolorów jest naprawdę dużo!) i kanwę. Do zestawu dołączyli tkaninę w rozmiarze 14ct (ta na samym spodzie na poniższym zdjęciu) i uznałam, że jak dla mnie to za duże krzyżyki będą. Przejrzałam więc swoje zapasy i wyciągnęłam wszystkie tkaniny, które zakwalifikowały się jako odpowiednie kandydatki na ten wzór:



Ostatecznie zdecydowałam się na tkaninę Zweigart 16tc w kolorze jasnej oliwki. :) Na kanwie zrobiłam sobie kilka pomocniczych linii i zabrałam się za wyszywanie!



Powolutku mi szło... A na dzień przed porodem miałam już tyle:


I tak haft wygląda do dzisiaj. Ciekawa jestem, kiedy uda mi się ponownie do niego przysiąść...

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny obrazek:-) Jak malec podrośnie to i czas na wyszywanie się znajdzie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ;o). Mam go w planach. Uwielbiam chyba wszystkie zestawy Dimensions :o) Z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) tez mam go od dawna wydrukowanego :)

    OdpowiedzUsuń