sobota, 17 września 2016

Włóczykij ~3~

Sówka ala Włóczykij zyskała kontury! Więc bez zbędnych słów pokazuję efekty. Uwaga, będzie dużo zdjęć. ;)



Powiem Wam, że jak spojrzałam na to zdjęcie powyżej, to przypadła mi do gustu taka oprawa z tamborka... Chyba się ostatecznie na taką skuszę!




I trochę szczegółów:


Przy szaliku powinny być frenchknoty, ale jakoś mi nie pasowały...




Wiewiórka jest przesłodka!



Sówka wygląda tak, jakby miała za chwileczkę zostać porwana przez wiatr!



Dziękuję za wszystkie miłe słowa!

8 komentarzy:

  1. Już ją widziałam u kilku innych osób i nizmiennie u każdej z nich mnie zachwyca ten hafcik! Ślicznie ją wyhaftowałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! cudne kolory i te oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany! ale słodka! a w tamborku się prezentuje świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przeuorcza :) Muszę się w końcu za nią zabrać

    OdpowiedzUsuń
  5. I mi się marzy ta sówka. I co ją widzę to zachwycam się na nowo. Śliczna jest
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale milutka jest ta sówka!! Bosko slodka ☺ Nie mogę się na nią napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń