wtorek, 23 sierpnia 2016

Kontynuacja zmian, czyli nowa seria :)

Idąc dalej duchem zmian wprowadzonych na blogu, decydowałam się wprowadzić serię nowych postów. Tematycznie różnych, ale łączyć będzie je jedno - możliwość samodzielnego ich wykonania czyli tzw. Do It Yourself!

Nie wiem, co mi z tego wyjdzie. Nie wiem, jak często będą pojawiać się tego typu wpisy. I nie wiem, czy Wam się one spodobają.
Czas to wszystko zweryfikuje. ;) A spróbować zawsze mogę!

Wypatrujcie więc nowych wpisów!








Kilka słów o wpisach DIY:

  • ich tematyka będzie różna i to jest pewne na 100% (aczkolwiek na początek będą lecieć posty jednolite tematycznie :)
  • jeśli coś nie będzie moim autorskim pomysłem albo pomysłem zasłyszanym od kogoś, zawsze we wpisie znajdziecie link, dzięki któremu udało mi się zainspirować
  • to, co opublikuję, wcześnie wykonałam i wykorzystałam
  • zdjęcia z wpisów zawsze będą moimi zdjęciami
Pozostaje mi tylko życzyć samej sobie powodzenia. ;)

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł. Z niecierpliwością czekam na wpisy.

    OdpowiedzUsuń