środa, 17 sierpnia 2016

Baby precious ~2~

Po pierwsze, mam dla Was ważną wiadomość ;) Dziś, tzn. 15 sierpnia, kiedy tworzę ten wpis, ciągle chodzę w dwupaku, choć termin porodu już za 4 dni!

Postanowiłam jednak przygotować kilka postów na zaś. Nie będzie ich dużo, tyle ile zdążę, więc nawet sama nie wiem, ile. Przygotowuję je od kilku dni i nastawiam dla nich czas publikacji. ;) No, i być może zaskoczy Was tematyka tych postów... Zobaczymy!

Zdecydowałam się na takie rozwiązanie, ponieważ po prostu nie wiem, kiedy znajdę potem czas na pasję i bloga, a nie chcę znów zostawiać tego miejsca na pastwę losu...


Tkanina i nici z zestawu



Po drugie, jak zdążyliście już zauważyć na zdjęciu wyżej, metryczka dla mojego Syna zyskała już wszystkie krzyżyki, zostały kontury, ramki i napisy. No i data porodu, ale jest mi ona całkowicie nieznana :D
Od jutra więc zabieram się za backstitche i co dalej z metryczką - też póki co nie wiem.
Ale nie mogę się doczekać efektu końcowego!








Coraz bardziej mi się podoba!

Jak widzicie dzisiejszy post sponsoruje hasło nie wiem!

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie Wasze miłe słowa!

Renka, pomyślałam o tym wcześnie, ale za realizację zabrałam się na ostatnią chwilę... Boję się, że dłuuugo będzie czekało na wykończenie...!

realizacjamarzen, też mi się podobają te wzory! Uważam, że pamiątka ślubna i metryczka mega do siebie pasują i pasują też do naszej sypialni...! Jestem ciekawa zakończenia tego projektu...

4 komentarze:

  1. bardzo ładna metryczka :)
    szczęśliwego rozwiązania :)
    wracaj szybciutko, taki maluszek bardzo dużo śpi więc ogarniaj się szybko i wraaaacaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego rozwiązania. Metryczka jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez sie podobala ta metryczka jak ja widzialam w sklepie:)
    Co do automatycznych wpisow, chyba cos nie wyszlo, bo w obserwowanych blogach pojawia sie miniaturka Wloczykija, a na blogu wpisu brak.

    OdpowiedzUsuń