piątek, 13 maja 2016

A może ktoś chce się wymienić?


Dziewczyny!

Zrobiłam ostatnio drobne porządki w swoich zbiorach. Okazuje się, że mam trochę takich przydasi, które są dla mnie totalnie nietrafionym zakupem... W związku z tym pomyślałam sobie, że może któraś z Was byłaby zainteresowana przynajmniej niektórymi i byłaby skłonna się na coś wymienić? :>
Zdjęcia poniżej.

Zestaw - wzór, kanwa podmalowana, mulina - niedostępne



Diagram + koraliki

Tkaniny - różne wzory, różne rozmiary/ ścinki - niedostępne

Tkanina + koronka - niedostępne

Zestaw - mulina, tkanina, wzór - niedostępne

Zawieszki z pleckami

Mix pastelowych guzików - niedostępne

Zawieszki do uzupełnienia np. haftem, kameą itp.

Kamee

Koraliki

Kolczyki - baza do wypełnienia

Pierścionki - baza do wypełnienia

Bigle, zawieszki, kółka i inne

Bazy do wypełnienia - zawieszki, broszki + zapinki do broszek

Koraliki, bigle, kółka

Guziki na haft/ tkaninę

Patyczki na mulinę

Łańcuszki - różne

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To jest dobre pytanie!
      Myślę, że len byłby super albo jakieś rzeczy (jeśli ktoś ma i już nie potrzebuje) dla niemowlaka płci męskiej ;)
      Możesz też coś zaproponować, bo może o czymś nie pomyślałam ;)

      Usuń
  2. Interesują mnie tkaniny i zestaw pastelowych guziczków- co w zamian? pozdrawiam Dusia [ fajny pomysł]

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie powymieniam (bo jeszcze nie odkryłam jak z Dubaju paczki nadawać) ale napiszę Ci że moje tulipany z Profilo są dopiero w połowie skończone, a przecież zestaw z 4-5 lat temu był w Empikach... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem, że były daaawno temu, a u mnie totalnie są nietknięte!

      Usuń
  4. a ja chętnie bym kupiła ten wzór tulipanów i te materiały :) ucze się dopiero szyć i by mi się przydały. Jak coś proszę napisz na pocztę ania32@amorki.pl. Niestety nie mam ciuszków dla chłopca bo mam córeczkę

    OdpowiedzUsuń