piątek, 25 marca 2016

Bo czasem tak bywa

Wiem, dawno, nawet bardzo dawno temu byłam tu ostatnio.

Dużo się u mnie działo w tym czasie, aczkolwiek robótkowo NIC L 
Przyznam się, że nawet nie udało mi się dokończyć kartek na Boże Narodzenie, a tu już Wielkanoc!

Mam jednak coś na swoje usprawiedliwienie:

Po pierwsze, zakupiliśmy własne mieszkanie i byliśmy całkowicie wciągnięci w jego remont – mnóstwo decyzji, załatwiania spraw w banku, urzędach, jeżdżenie po całym mieście, wybieranie i znowu podejmowanie decyzji i mnóstwo wątpliwości, czy na pewno dobrze wybraliśmy – przecież w końcu płacimy za to nie małe pieniądze! No! Ale w końcu jesteśmy na finiszu, brakuje nam już drobiazgów i detali, i większości mebli. :D Oto kilka poglądowych zdjęć.



Wielkie pakowanie i koniec z wynajmowaniem!


Moja cudna mozaika w kuchni

Łazienka

Łazienka


Po drugie, czekamy na dziecko! W końcu ;) Powiem Wam szczerze, że cieszę się bardzo, ale uroki bycia w ciąży są jednak przereklamowane :P Nawet się nie spodziewałam, że w pierwszym trymestrze tak mocno będę zmęczona i niedospana – praktycznie każdą wolną chwilę spędziłam na drzemkach (dłuższych lub krótszych). Całe szczęście mdłości praktycznie mnie ominęły, a teraz przyzwyczajam się do swojego nowego wyglądu i ciągłej zmiany ciuchów na szersze ;) A mój mąż  z podziwem patrzy na to, ile i jak często jem :D Wiemy, że wszystko póki co jest dobrze, nic nam nie zagraża, więc na całe szczęście mogę normalnie chodzić do pracy. I już wkrótce dowiemy się, kto w sierpniu do nas zawita - chłopczyk czy dziewczynka!

Same widzicie, na robótki czasu miałam mało i szczerze mówiąc przez większość czasu w ogóle nie były mi w głowie. ;)

Myślę, że pokażę Wam niedługo coś, nad czym pracowałam wcześniej (znaczy jeszcze w 2015), ale muszę odnaleźć pudło z robótkami w pokoju, w którym jest wszystko

Tymczasem życzę Wam spokojnych, wesołych Świąt Wielkiej Nocy, czasu spędzonego z najbliższymi, odpoczynku i wytchnienia od codziennych spraw i dużo radości!


Ania 

3 komentarze:

  1. Gratulacje!!! dużo szczęścia w nowym domu!!! samych pięknych dni!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle wspaniałych wiadomości :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń