sobota, 26 września 2015

En souvenir de jour ~1~

W drugą niedzielę października wybieram się na ślub i wesele ;)
Więc dla młodych postanowiłam whaftować pamiątkę ślubną.
Długo nie mogłam zdecydować się na odpowiedni wzór, ale w końcu znalazłam idealny!

Całość mniej wiecej będzie wyglądać tak:




"Mniej więcej", bo nie zdecydowałam się na haftowanie na lnie, tylko na Luganie i sama nie wiem, jaki będzie efekt końcowy :D.
Pierwszy raz haftuję na tej tkaninie i trochę czasu zajęło mi przyzwyczajenie się do niej. Tkanina jest bardzo delikatna, a krzyżyki maleńkie!

Lugana 25 ct, kolor biały
mulina DMC
 I małe zbliżenie.


Wzór nie jest wcale taki mały, więc muszę się sprężyć! ;)

4 komentarze:

  1. Przepiekny wzor na ta okazje.
    Wybor materialu uwazam za strzal w dziesiatke bedzie cudnie!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności się zapowiadają...muszę przyznać ,że te landrynkowe kolory są w moim guście:)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lugana jest dość wymagająca...potrafi sprawiać psikusy w postaci znikających półkrzyżyków :P
    Trzymam kciuki żeby wyszywał Ci się bez przykrych niespodzianek!

    OdpowiedzUsuń