poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Zakupy ~6~

Tak jak pisałam Wam ostatnio poczyniłam zakupy w pasmanterii internetowej Haftix. Zamówienie zrobiłam w niedzielę w nocy, a przesyłkę otrzymałam we wtorek rano. Do tej pory jestem pod wrażeniem tak ekspresowej wysyłki!

Rzadko robię hafciarskie zakupy, więc pozwoliłam sobie zaszaleć. A co!
I oprócz mulin zamówiłam dwie tkaniny, gazetkę, filc i prujkę. W gratisie przyszedł brelok i bon rabatowy. ;)




Przy okazji zamówiłam dla siostrzenicy mały prezent ;)


A! No i gazetka - moja pierwsza gazetka Cross Stitcher. ;)









Zajrzałam też niedawno do sklepu Tiger i wyszłam z niego z małymi drobiazgami.
Zestaw wstążek, papier i mandale (podobno świetnie można się przy nich odstresować!)






6 komentarzy:

  1. Bardzo udane zakupki! Na pewno masz radoche z macania:)
    A ja jutro licze, ze cos w stolicy moze wypatrze w ktorejs z tamtejszych pasmanterii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy,teraz można się bawić,a przesyłka naprawdę ekspresowa.Mandale to świetna zabawa, ja je bardzo lubię i pewnie kiedyś sobie jakąś wyszyję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po takich zakupach to będzie się hafciarsko działo:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy bardzo udane, będzie zapas materiałów do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy :)
    A z gazetki to podoba mi się bardzo ta zakładka lodowa :) Super

    OdpowiedzUsuń