niedziela, 26 października 2014

Hortensia hydrangea ~5~

Wczoraj postawiłam ostatni krzyżyk, zrobiłam ostatnie backstitche i french knoty :D
Radość wielka. :D
Tym bardziej, że przez chwilę myślałam, że w październiku mi się nie uda jej skończyć...

Teraz tylko ramkę zamówić, oprawić i zawiesić obok dalii. :D No i wybrać kolejny projekt ;)

A teraz czas na zdjęcia!

Len 32 ct obrazkowy kolor ecru
Mulina DMC











Projekt rozpoczęty w lutym, uznam go za zakończony, jak już zostanie oprawiony. :)
A teraz cały swój czas przeznaczam na zakładki i saszetki na lawendę. Niedługo pokażę postępy. ;)

10 komentarzy:

  1. Piękny haft, podziwiam wykonanie i ogrom pracy, który w niego włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wciąż nie mogę znaleźć wyraźnych schematów tych pięknych obrazków:( czy mogłabym prosić o przesłanie na misiekp82@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Muszę kiedyś wyszyć chociaż jeden z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi się podobały te projekty botaniczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny haft! Ta seria zielników jest cudna:) Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny haft i pracochłonny,ale warto było.cudny !

    OdpowiedzUsuń