niedziela, 28 września 2014

Hortensia hydrangea ~4~

Powrót do pracy może oznaczać tylko jedno dla moich haftów - mniejsza liczba krzyżyków tygodniowo. :(
Jednak postanowiłam skończyć swoją hortensję najpóźniej do końca października, więc muszę wziąć się w garść! A co!

Plus jest taki, że chyba wyszły mi tym razem niezłe zdjęcia - a to tylko dzięki temu, że firma męża wymieniła im służbowe komórki. :D (Zdjęcia robiłam przed 23:00)

Od ostatniej prezentacji przybyły trzy beżowe kwiatuszki i skończyłam calutką różową hortensję wraz z jej konturami :D






Len 32 ct obrazkowy kolor ecru
Mulina DMC

5 komentarzy:

  1. Piękny kwiat, a te żywe kolorki... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hortensja wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna hortensja! Mam w planach ten zielnik kwiatowy ale gdzie tam jeszcze..;d
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń