piątek, 29 sierpnia 2014

Porządków czas i...

Dwa wieczory temu natchnęło mnie na całkowite porządki w moich mulinach. ;)
Spędziłam więc kilka godzin na przewijaniu motków na bobinki, zapisywaniu w aplikacji numerów mulin, jakie mam i odkładaniu w jedno miejsce podwójnych kolorów. ;)

Efekt jest taki:




Mam dwa pełne pudełka muliny DMC. W tym malutkim pojemniczku trzymam mulinę do bieżącej robótki, w papierowej torebce są wszystkie podwójne kolorki. Odnalazłam też kilka mulinek Madeira


Wniosek jest jeden: potrzebuję trzeciego pudełka :D

Dziewczyny, jeszcze raz proszę o wsparcie tej akcji, gdyby każda osoba, która obserwuje mojego bloga wsparła akcję kwotą od 1 zł do 5 zł, w sumie dałoby to kwotę od 79 zł do 395 zł. Dla Stowarzyszenia to bardzo dużo...!


A póki co, ja w końcu (dzisiaj w nocy...) jadę w swoją wymarzoną i wyczekaną podróż poślubną! Do kolejnego postu! :)

6 komentarzy:

  1. Piękne porządki :) Ja mam już 4 pudełka i nadal mało :P
    Przelew dokonany - może nawet się załapię w tym limicie osób na zakładkę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miło ogląda się takie pełne pudełeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorowy porządek! Na pewno to ułatwia pracę :)
    Wspaniałego wyjazdu i mnóstwa wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. super porządek...życzę wspaniałej podróży ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Porządek musi być :) Spora kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń