sobota, 15 lutego 2014

Hortensia hydrangea

Daaawno mnie tu nie było. :( Ale przygotowania do ślubu ruszyły pełną parą, więc czasu na same krzyżykowanie mam coraz mniej.
Mimo wszystko ciągle coś powstaje. W ten oto sposób rozpoczęłam kolejny obrazek DFEA i na dzień dzisiejszy jest już tyle:

Len 32 ct obrazkowy kolor ecru
Mulina DMC



Chwilowo jednak porzuciłam DFEA i zabrałam się dziś wieczorem za coś bardziej kolorowego. Ale o tym innym razem.

Pozdrawiam wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają!

4 komentarze:

  1. Szykuje się kolejny z tej serii śliczny obrazek w Twoim wykonaniu :). Już nie mogę się doczekać kiedy będzie gotowy. Pozdrawiam!!
    http://beabetita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ... coś ładnego będzie . Zapowiada się bardzo interesująco .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotowania do ślubu pochłaniają mnóstwo czasu,sama przechodziłam to rok temu.
    Życzę dużo cierpliwości.
    Zapraszam Cię na mój blog http://malinowaigla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń