niedziela, 1 grudnia 2013

Cupcakes and... ~4~

Te ciasteczka haftowało mi się tak miło i przyjemnie, że gdybym miała wstawiać każde oddzielnie, to posty pojawiałyby się do końca stycznia chyba... :P
A ja efektem końcowym po prostu muszę się pochwalić!

Tak wyglądały, kiedy z pośpiechu oprawiłam swoje babeczki w ramkę. Ledwo powiesiłam całość w kuchni, patrzę... I coś jest nie tak... Przyglądałam się im wnikliwie i zauważyłam, że tylko jedna babeczka ma podpis, a pozostałe nie!


AIDA Rustico Zweigart 18 ct
Mulina DMC


Nie pozostało mi więc nic innego, jak wyjąć je z ramki i doszyć pozostałe podpisy...
Jak już je doszyłam i ponownie wyprasowałam, całość wyglądała tak:


A po oprawieniu prezentuje się tak:


I dumnie ozdabia moją kuchnię. :D

Dziewczyny! Dzięki Wam za tyle cudnych komentarzy pod dalią! :)

19 komentarzy:

  1. Az zaraz pojde do kuchni po jakies ciasto :). Sliczny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wyglądają te babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje sie super :) Sliczna oprawa...

    OdpowiedzUsuń
  4. aż się głodna zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za wzór :* Kiedy tylko ja to wyszyję.... zapraszam do mnie http://krzyzykowy.blogspot.com dopiero zaczynam ale będzie mi niezwykle miło jak zajrzysz. Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się to podoba, ja sama wyjmuję z ramki obrazek dziewięć milionów razy, bo jest krzywo, bo jest tam jakiś podejrzany włos, albo coś jeszcze innego :) A gdzie kupiłaś taką śliczną kwadratową ramkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj: http://www.carlson-piechocki.pl/sklep.php :)

      Usuń
    2. A to znam :) Sama przeciez polecam tę stronę na swoim blogu :) Fajny sklep prawda? :)

      Usuń
  7. Bardzo apetyczne te ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm... apetyczny i przepiękny haft... w moim odczuciu bardzo wdzięczny :-) tak mi na myśl przychodzi :) a czy mogłabyś mi podpowiedzieć gdzie mogłabym znaleźć wzór tego haftu? pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko dostanę Twojego maila, chętnie prześlę wzór!

      Usuń
  9. Piękny hafcik. Mam na niego ochotę już od jakiegoś czasu. Jeśli zgodzisz się go udostępnić, chętnie wymienię go na coś ode mnie - może szydełkowe babeczki?
    Zapraszam na mojego bloga: aliwero.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam, mniam :) w sam raz do kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń