niedziela, 29 grudnia 2013

Bombeczki

Dzisiaj zacznę od podziękowań. :) Bardzo, bardzo dziękuję za przemiłe słowa na temat moich babeczek! A wszystkie z Was, które chcą wyszyć i potrzebują wzoru - chętnie się podzielę, potrzebuję tylko Waszego maila!

Grudzień był dla mnie pracowity i zabiegany, ale w tym chaosie udało mi się troszkę ozdób choinkowych stworzyć. :)
Oto i one:











Bombki ze sznurka i haftowany na plastikowej kanwie renifer to moje debiuty i chyba to z nich jestem najbardziej dumna. :)
I wszystkie razem:

                              



4 komentarze:

  1. Śliczne ozdoby! Renifer bardzo mi się podoba :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Debiuty wielce udane :))) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne świąteczne ozdoby. Ale babeczki-rewelacja.
    Dziękuję za schemaciki, będę wkrótce krzyżykować i do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń