czwartek, 5 września 2013

Zaproszenie. :)

Jej! Nie robiłam wpisu na blogu już od ponad miesiąca, ale to nie znaczy, że nic nie robiłam! :)
Sierpień był dla mnie czasem odpoczynku i pracy jednocześnie. :)
Na urlopie byliśmy w Tatrach Słowackich i było bosko, chociaż krótko.
A teraz mam mnóstwo pracy i wracam tak późno do domu, że zdjęcia moich wypocin wyglądają strasznie... Ale przybyło trochę mojej "Dahlia hortensis" i zaczęłam coś nowego. Mam nadzieję, że niedługo to zobaczycie! :)



Tymczasem chciałabym zaprosić te z Was, które są z Warszawy lub z okolic, do Parku Praskiego w najbliższą sobotę - 07.09.2013 - na "Kiermasz ZLEPSZEJPÓŁKI.PL", na którym moje Stowarzyszenie Q Zmianom będzie prowadziło wiele atrakcji dla dzieci i nie tylko!
Między innymi mamy w programie:

13:00-16:00 gra terenowa dla dzieci o Pradze Północ w ramach projektu "Uwaga, tu Praga!” (start o 13:00, ale dołączyć można
w każdej chwili). Losowania nagró
d co godzinę :)

13:30, 15:00, 16:30 zabawy z chustą Klanzy

15:00-18:00 rozgrywki gier planszowych w ramach projektu "BAZA”

Ponadto, przez cały czas Kiermaszu... (11:00-18:00)
- kreatywne malowanie z Q, gra w skojarzenia, wspólne układanie historii z mnemotechniką w tle, test na kosmonautę, zagadki o emocjach dla dzieci, malowanie twarzy i wiele innych edukacyjnych rozrywek! ;-)


Oprócz tego będzie można sprawdzić, co inne organizacje przygotowały dla rodzin z dziećmi.


Serdecznie Was zapraszam!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie! Program bogaty i ciekawy, tyle tylko, że nie podałaś daty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! Rzeczywiście! Najbliższa sobota - 07.09.2013!

    OdpowiedzUsuń