poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Ślubne ~1~

Jest już prawie po Świętach - iście śnieżnych (; - mam więc nadzieję, że spędziłyście je spokojnie i radośnie. (;

Ja nie próżnowałam i korzystając z chwili wytchnienia skończyłam ślubny hafcik. (; Zaczęłam go wyszywać na początku marca, ale nie miałam zbyt dużo wolnego czasu :(, dlatego postanowiłam sobie, że w święta go skończę. No i się udało. (;
Oto rezultat:


Aida Zweigart 16ct kolr kremowy
Mulina DMC





Obrazek szalenie mi się podoba, jest pełen uroku. (;
Pozostało teraz znaleźć dla niego odpowiednią ramkę i oprawić (;


8 komentarzy:

  1. Ojej, ale Ci zazdroszcze takich leniwych swiat!!!!!!!! Ja tez chce!
    A ja to ledwo ciasto upieklam i swieta sie skonczyly:( Dzis juz na wydziale caly dzien.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak Ci dobrze, że miałaś w święta chwilkę na haft :-)
    Wyszło slicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft!!!! Teraz oprawa i będzie super prezent!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny motyw , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna pamiątka ślubna!
    Piękne te gołąbki :)

    OdpowiedzUsuń