niedziela, 10 lutego 2013

Dahlia hortensis ~2~

Miałam więcej czasu ostatnio, więc nadgoniłam trochę swoją dalię. Niewiele przybyło, ale zawsze:


 Len 32 ct obrazkowy kolor ecru
Mulina DMC



Zaczęłam też coś nowego, ale o tym innym razem. (;

Dostałam też wyróżnienie od Happy Hausewife, za które bardzo dziękuję!



Oto zasady:


1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,


2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.




Siedem faktów o mnie :
1. Kiedy haftuję, zawsze oglądam jakiś film lub serial.
2. Lubię sprawiać sama sobie robić prezenty :D Oczywiście innych też lubię obdarowywać (;
3. Codziennie rano piję pokrzywę/rumianek/skrzyp (;
4. Zapisałam się właśnie na salsę :D
5. W 2014 roku wychodzę za mąż (;
6. Chciałabym mieć węża, ptasznika lub jaszczurkę :o
7. Nie przepadam za obcasami.

A wyróżnienie dedykuję tym wszystkim, którzy lubią się odprężyć przy krzyżykach. (:

Dziękuję za Wasze miłe słowa pod moimi pracami. (;
Ania

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tę kwiatową serię! Twoja dalia - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna dalia! Haft na lnie wygląda wyjątkowo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś cudownego rośnie na lnie :)

    OdpowiedzUsuń