sobota, 22 grudnia 2012

Przeprosiny i życzenia

Ech. Długo mnie nie było w blogowym świecie. Zaniedbałam bloga, krzyżyki, TUSAL i nawet nie wiem, co się dzieje na Waszych blogach. Wstyd.
Jedyne co mam na swoje usprawiedliwienie to praca, której było w ostatnim czasie za dużo. Tak po prostu.

Ech, miałam też wiele planów na różniaste ozdoby bożonarodzeniowe, ale plany planami a życie sobie. Jedyne co zrobiłam to kilka bombek cekinowych i trzy nalewki (;
Bombki pokażę innym razem, a dziś pokazuję trzy Chrystusówki:




Chrystusówki to nic innego jak nalewka o smaku pomarańczowo-kawowym. Ma 33 kostki cukru, 33 ziarenka kawy nadziane w pomarańczę, zalane 0,5l wódki i to wszystko ma stać równe 33 dni w ciemnym miejscu - i stąd nazwa nalewki, która wygląda w takim słoju fenomenalnie. (; Jedna jest dla mnie i Narzeczonego, a pozostałe dla moich rodziców i przyszłych teściów. (;
Ta z prawej została zrobiona już dwa tygodnie temu, dlatego jest bardziej pomarańczowa. Ma też nieco mniejszą pomarańczę, dlatego wydaje się, że jest jej mniej. (;


Mam nadzieję, że będzie smaczna. (;

Poza tym, chciałam Wam złożyć najlepsze życzenia z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia.

Aby te Święta były pełne radości, pokoju i miłości.
Abyście spędziły je w gronie najbliższych osób.
Abyście wypoczęły i nabrały energii na kolejne dni.
Ania.

7 komentarzy:

  1. Tylko pomarańcze i kawa? Życzę pogodnych i pełnych miłości Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, racja! Jeszcze 0,5l wódki. Już dodaję...

      Usuń
  2. Nalewki wygladaja super :)

    Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam podobną tylko z cytryną ... ale z pomarańczą wygląda smakowicie:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cudowny pełen radości czas Świąt
    niech przyniesie wiele szczęścia i radości,
    a Nowy Rok spełni najskrytsze marzenia.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
    życzy Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Nalewki wyglądają fenomenalnie... chyba muszę takie coś wypróbować :)))

    OdpowiedzUsuń