wtorek, 25 grudnia 2012

Bombki 2012.

Jestem zła. Zabrałam ze sobą do domu na święta coś do wyhaftowania. I co? I w niedzielę złamałam jedyną igłę, jaką miałam. To tyle jeśli chodzi o moje haftowanie w te święta... :(

Ale dziś pokazuję obiecane bombki - jedyne bożonarodzeniowe ozdóbki, jakie w tym roku wykonałam - pomimo ogromnych planów...




Powiem Wam, że wbijanie cekinów i jest przyjemnie odmóżdżającym zajęciem. :P W sam raz na stresy w pracy. :P



Wieki karczoch został podarowany koleżance na nowe mieszkanko. (;


Niebieskie maleństwo (powyżej) i zielono-żółty olbrzym (poniżej) powędrowały do przyszłych teściów razem z naleweczką. (;



I to tyle na dziś.

4 komentarze:

  1. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego roku życzy Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych dniach tak pięknych, oczekiwanych, gdzie gasną spory, goją się rany, życzymy zdrowia, szczęścia, miłości, niech mały Jezus w sercach zagości. Szczerości duszy, zapachu ciasta, przyjaźni, która jak miłość wzrasta. kochanej twarzy, co rano budzi a wokół szczerych, życzliwych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie bombeczki !! Najładniejsza ta pierwsza !!

    OdpowiedzUsuń