piątek, 26 października 2012

Autumn Thanks ~1~

I pokazują to, nad czym pracowała, jakiś czas. Zakochałam się w tych liściach jak rzadko kiedy i wiedziałam, że muszę je mieć! Wymarzyłam sobie poduszki z ich motywem, więc powstanie jeszcze jeden hafcik z nimi w roli głównej. A potem? A potem muszę znaleźć kogoś, kto uszyje mi poszewki.^^
Spójrzcie, jak liście wyglądają w całości:

Aida Zweigart 14ct
Mulina Madeira 



Jak pewnie już zauważyłyście, zmieniłam kolor liści. Jesień kojarzy się mi się kolorowo, więc chciałam, żeby i liście tak wyglądały. (; Stąd pomysł na wielokolorową mulinę Madeiry. (;




Jestem zachwycona tym motywem. (;

10 komentarzy:

  1. Przecudny haft, idealny na jesień.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i wspaniały pomysł z cieniowaną muliną - wygląda prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale Ci się nie dziwię, że zakochałaś się w tym hafcie. Cudny jest. Po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne liście w pięknych jesiennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo i jest się czym zachwycić. piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! :) Super kolorek wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczny hafcik. Nic dziwnego, że mozna się w nim zakochać, wart tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladny. Tez mam na niego chrapke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z haftowaną muliną - obrazek jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń