środa, 15 sierpnia 2012

Zakupy ~3~

Dzisiaj czas chwalipięctwa. :D
Szalenie podoba mi się ręcznie robiona biżuteria z haftowanymi motywami. Stąd też zaszalałam zakupowo. (;
Nie wiem tylko, kiedy znajdę czas na wykonanie tego wszystkiego - ostatnio mam strasznie dużo pracy... :o





Oprócz zakupów przyszedł jeszcze do mnie gratis od DMC - wysłałam do nich jakiś czas temu skan faktury za zakup muliny. (; W zamian dostałam słodkiego misiaka do wyhaftowania i małą książeczkę z kuchennymi motywami. Zdjęcia brak, bo zapomniałam cyknąć fotkę. :(

Aniu, dzięki za wskazówki. Podoba mi się opcja z french knotami. :D

Dzięki za Wasze odwiedziny i komentarze. (;


3 komentarze:

  1. O boziu! Klej Magic:D Przypomniala mi sie polibuda i sklep Van Gogh w Gliwicach:) Dzieki!
    Powodzenia z haftowana bizuteria! To duza przyjemnosc jak pozniej sie dowiadujesz, ze ktos nosi i mu zazdroszcza:P Nie wiem tylko co ostatnio tak sie wszystkie na to rzucilyscie? Bo jak ja zaczynalam to jakos nikt inny nie odgapial:P
    Pozdrawiam!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. no no, to teraz tylko otworzyć stragan z ręcznie wykonaną biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy też przymierzam się do wykonania biżuterii, ale najpierw muszę pokończyć już rozpoczęte prace

    OdpowiedzUsuń