sobota, 11 sierpnia 2012

La Pipe ~1~

Uff, dawno mnie nie było! Ale między czasie coś sobie dziubałam - i stare projekty i nowy - od dawna podobały mi się wzory Nimue!
Nowy prezentuję teraz:


Caschel 28 ct kolor naturalny
Mulina DMC




Mam tylko mały problem, w schemacie są koraliki. Szukałam ich w polskich sklepach i nie znalazłam - czy któraś z Was wyszywała kiedyś ten wzór i mogłaby mi w tym zakresie pomóc? (;
Poza tym, wpadłam w zakupowe szaleństwo, którego owoce pokażę, jak wszystkie zamówienia do mnie przyjdą :P Podpowiem, że jestem zauroczona pewną cudowną haftowaną biżuterią i sama również postanowiłam sobie i bliskim sprawić. A co!

Pozdrawiam Was,
Ania

4 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych koralików ale widzę dwa wyjścia:
    1) kupić w odpowiadającym kolorze Mill Hill Petite
    2) np.: satynową muliną wyszyć french knoty.

    Niezależnie od tego jaką decyzję podejmiesz elf będzie czadowy. To właśnie był pierwszy haft przez który zapoznałam się z Nimue.

    OdpowiedzUsuń