niedziela, 10 czerwca 2012

Kwiatuszki ~1~

Już jakiś czas temu podejrzałam u Edyty cudne maleńkie kwiatuszki. Nie mogłam się im oprzeć i poprosiłam o wzorki. No i kwiatuszki w końcu doczekały się mojej uwagi!
W ten sposób są już gotowe niezapominajki :

 Aida Zweigart 18 ct ecru
Mulina DMC


A tuż obok nich powstają lilie...


Powstaną w sumie cztery hafciki, na które mam już pomysł. (;

Co do mojego lawendowego projektu (; - krzyżyki powoli przybywają i widać coraz więcej (; Muliny domówiłam i mam nadzieję, że przyjdą w najbliższym tygodniu :D
Wyraźniejszego schematu szukałam i nie znalazłam, niestety... :(

~*~

A teraz prywata. :P
Proszę, trzymajcie za mnie kciuki we wtorek - bronię się! :o

Zestresowana Ania (;

5 komentarzy:

  1. Fajniutkie są te kwiatuszki, ja swoje oddałam mamie, wiec pewnie jeszcze raz je wyhaftuje. Trzymam kciuki na pewno dobrze pójdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam już kciukasy, a kwiatuszki niesamowicie delikatne, czekam na jeszcze ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, takie delikatne, wyglądają trochę jak niezapominajki... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatuszki wychodzą cudnie a kciuki mocno będę trzymać;) Zapraszam do mnie na zabawę:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń