środa, 13 czerwca 2012

11 pytań (;

Zacznę od tego, że 12 czerwca obroniłam się :D i jestem już magistrem psychologii!
Strasznie się cieszę, chociaż nerwów było mnóstwo!

A teraz do zabawy. :D
Judysia zaprosiła mnie do zabawy w 11 pytań.





ZASADY:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

PYTANIA JUDYSI:


1.Lato czy zima? (lato! jestem ciepłolubna :D)
2.Woda czy sok? (aktualnie mam ochotę na sok :P)
3.Pieczywo białe czy ciemne? (ciemne! tylko!)
4.Róże czy tulipany? (Tulipany! To jedne z moich ulubionych kwiatów)
5.Śpioch czy ranny ptaszek? (ani to, ani to - zależy od czasu; potrafię się dostosować :P)
6.Las czy łąka? (Las, bo tak pięknie pachnie)
7.Piłka nożna czy siatkówka? (Siatkówka)
8.Aktywny wypoczynek czy lenistwo? (Zaleeeży :P Ale raczej aktywny wypoczynek)
9. Piwo czy wino? (Wino! Koniecznie półsłodkie :D)
10.Zielony czy żółty? (Zielony, bo optymistyczny)
11.Miś czy lalka? (Miś, bo puchaty i przytulaśny (;)

MOJE PYTANIA:
1. Filiżanka czy kubek?
2.Słońce czy księżyc?
3. Czarny czy biały?
4. Rysunek czy zdjęcie?
5. Proste czy kręcone?
6.  DMC czy Ariadna?
7. Haft krzyżykowy czy płaski?
8. Bobinki czy szpatułki?
9. Etui na nożyczki - robione ręcznie czy markowe?
10. Tamborek okrągły czy kwadratowy?


Jako że wiem, że już mnóstwo z Was odpowiadało na pytania, nie chciałabym Wam po raz kolejny narzucać ponownych odpowiedzi. Dlatego do zabawy zapraszam tych, którzy mają ochotę i czas na nie odpowiedzieć. (;

Ania

1 komentarz:

  1. Fajnie mieć znajomą Panią Psycholożkę :) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń