niedziela, 6 maja 2012

Quaker Moon ~3~

Ach, majówka dobiega już końca...! :(
Ale mi udało się wyjechać do Wrocławia na kilka dni - głównie do siostrzenicy. (; Tuż przed wyjazdem zrobiłam dla niej spódniczkę baletnicy z tego tutorialu, do tego opaskę na włosy z organzy i wstążki i broszkę z organzy. Niestety, nie zdążyłam zrobić zdjęć! :( 
Przed wyjazdem skończyłam swój pierwszy obrazek na lnie. (;

 Caschel 28 ct kolor naturalny
Mulina DMC



I zbliżonka:


Zaczęłam coś nowego i teraz dziwnie mi się haftuje na zwykłej kanwie. :P
Pozdrawiam Was serdecznie! :*

7 komentarzy:

  1. rośnie uroczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sówka!! Ja też uwielbiam haftować na lnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówka wyszła przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniusia ta sówka:)
    Ja ostatnio również w lnie gustuję :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wzorek pierwsza klasa, jeszcze takiego nigdzie nie spotkałam!
    wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń