poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Tusal 2012 ~kwiecień~ i inne sprawy (;

Ach, weekend minął mi tak szalenie szybko, że szok! Co prawda nie postawiłam ani jednego krzyżyka :(, ale za to troszkę zarobiłam extra kasy. :D
Ale wszystko po kolei, po pierwsze pokazuję swój TUSALowy słoik - mam nadzieję, że mała obsuwa zostanie mi wybaczona...!





Po drugie, Mama mojego M obdarowała mnie cudownościami! Dostałam cudnej urody stojak/wieszak (?) na biżuterię w jednym z moich ulubionych kolorów!


Oprócz tego dostałam też coś, co nawet nie wiem, z czym to się je! xD Ale kolorki też są śliczne!

I w związku z tym podarunkiem, mam pytanie! Co to jest? Nigdy wcześniej nie widziałam takiej włóczki (?)

I po trzecie - ostatnie już - od czwartku do nie dzieli pracowałam w obsłudze XVIII Targów Książki Katolickiej (; Strasznie zmęczona jeszcze jestem po tym długim weekendzie, ale całkiem zadowolona. Tym bardziej, że udało mi się wyłowić coś z mojej bajki i kupić dwie książki psychologiczne, które niezmiernie mi się przydadzą w mojej pracy - poza tym kupiłam je o jakieś 30 zł taniej niż w księgarni! (; Reszta to gratisy. (;

Więc niezmiernie jestem zadowolona i mykam już trochę popracować i popisać mgr.
Pozdrowionka! :*

2 komentarze:

  1. Marzy mi się taki wieszak. Nawet ostatnio spotkałam taki akurat jaki bym chciała, ale niestety funduszy było brak :(

    OdpowiedzUsuń