piątek, 6 kwietnia 2012

SAL kubeczkowy ~4~

Korzystając z chwilki wolnego czasu, postanowiłam nadgonić troszkę kubeczkowy hafcik. (; Mam już wyszyte dwa kubeczki (jeszcze bez konturów), trzeci kubeczek zaczęty (;, spora część ramki też już za mną i fragment napisu. 

 AIDA Rustico Zweigart 18 ct
Mulina DMC, Madeira Decora



Jak widzicie zmieniłam kolor napisu i wyszywam go Madeirą Decorą nr 019 - i jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki otrzymałam. (;


U mnie w tym roku nie powstało absolutnie nic w klimacie wielkanocnym - pomimo tego, że zakupiłam już 2 miesiące temu styropianowe jajka, sznurek lniany i wstążki. ;( Po prostu nie miałam na to siły i czasu, a robić jednej pisanki nie miałam ochoty... Cóż, zakupione materiały wykorzystam na następne święta. (;

5 komentarzy:

  1. Coraz piękniejsze kubeczki Pokazujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kubeczki się wyłaniają :-)
    ja też nie zrobiłam ani jednej pracy związanej ze świętami echhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczki śliczne.
    Miłych, radosnych i zdrowych Świąt. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. kubeczki beda sliczne...zycze wesolych Swiat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeee, to sie bedziesz obijac w swieta? Przeciez jajka mozesz zrobic w swieta:)

    OdpowiedzUsuń