poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Quaker Moon ~1~

Od przypadku do przypadku haftuję sobie nowy hafcik. (; Wzór spodobał mi się już dawno i czekałam tylko, aż skończę poprzednie projekty. (;
Po raz pierwszy też haftuję na lnie :D Początki łatwe nie są, ale powolutku idzie do przodu!

Caschel 28 ct kolor naturalny
Mulina DMC


Wybaczcie mi jakość zdjęć, ale jakoś w dzień nie miałam czasu, a pochwalić się chciałam! Poza tym nie wiem, czy robiąc zdjęcia w ciągu dnia, wyszłyby lepsze, bo cały dzień u mnie lało... :( Następne będzie super wyraźne - obiecuję! (;

3 komentarze:

  1. pięknie i super blog

    Czy już ktoś Cię dziś przywitał?
    O humorek Cię zapytał?
    Życzył Ci miłego dnia?
    Zrobię więc to teraz ja.
    Dużo słonka i radości
    na Twej buzi niech zagości.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne poczatki ze spotkania z lnem...

    OdpowiedzUsuń