środa, 1 lutego 2012

Pamiątka ślubna ~1~

Na tamborku kolejna pamiątka ślubna! Póki co niewiele, bo muszę się w końcu zebrać w sobie i zamówić mulinę, która się kończy! :o

AIDA Zweigart biała 16 ct
Mulina DMC


Jest to wzór Vervaco splecionych dłoni, ale innych niż te, co ostatnio wyszły mi spod igły. (; Tę pamiątkę także haftuję na prośbę koleżanki ze studiów - a w zasadzie jej babci (;


I ogłaszam wszem i wobec, że sesja zimowa jest już za mną. :D Co prawda, nie znam jeszcze oceny z jednego egzaminu, ale jestem pewna, że zdałam. :D
Tak więc dzisiaj jest dzień radosny! (;

4 komentarze:

  1. Gratuluje zakonczenia sesji! To teraz ferie? I pelno czasu na hafty? A obrazka nie znam, wiec tym bardziej czekam na kolejne xxx.

    OdpowiedzUsuń
  2. czas więc na zasłużony odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja gratulacje :) Zatem miłego odpoczynku owocnego w XXX.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje z zakonczenia sesji. teraz igla w dlon :)
    zapraszam na mojego swiezutkiego bloga - http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń