niedziela, 26 lutego 2012

Dzbanuszki

Chciałam Wam pokazać, jedną z moich pierwszych prac. (; Są to dzbanuszki wyszperane w gazetce Hafty polskie. Obrazek stoi w mojej kuchni. :D





Na polu hafciarskim trochę się dzieje, ale jakoś nie mam czasu na robienie zdjęć. :D Mam jednak nadzieję, że wkrótce moje hafty doczekają się sesji (;

Poza tym miałam bardzo intensywny tydzień, który jest dla mnie szczególny, bo... dostałam pracę :D Spisałam się na swoim stażu i chcą ze mną dalej współpracować. :D Co prawda, tylko pół etatu, ale póki studentuję, bardzo mi to odpowiada! (;

~*~

Smoczyca, tak, 208 wykorzystywałam  w żabolach :D

6 komentarzy:

  1. Gratuluje!!!!!!! Ja tez jako doktorantka jestem zatrudniana na pol etatu, wiec masz racje, ze to dobra opcja. A hafcik bardzo sympatyczny:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Obrazek bardzo fajny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    A obrazek sliczny...na pewno jest wspaniałą ozdobą kuchni:)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. super! bardzo lubię takie kuchenne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń