sobota, 28 stycznia 2012

Żabole ~3~

Żabole ukończone! Co prawda, skończyłam je już parę dni temu, ale nie miałam jakoś okazji ich obfocić...

AIDA Zweigart biała 14 ct
Mulina DMC



Szalenie mi się one podobają - już nawet wiem, jak będą wyglądać ostatecznie, ale jakoś nie mam ani chęci, ani czasu na wykończenie... Powinno być mi wstyd, bo to już trzeci nieukończony haft, który ląduje w pudle :( Cóż, na pewno kiedyś przyjdzie na niego czas. (;

Liczba trzy jest zresztą sponsorem dzisiejszego postu, bo śpieszę donieść, że zaczęłam kolejne hafty - tak, kolejne trzy hafty. :D
Chyba nie jestem do końca normalna, skoro jednocześnie zaczęłam aż trzy hafty, ale na każdym jakieś postępy już widać. Zobaczycie je zresztą niedługo. (;

Tymczasem dzięki za miłe słowa :D Cieszę, że wierzycie we mnie w kwestii przyozdobienie słoiczka (bo ja wątpię, żebym zdążyła do lutowego nowiu :P)!

9 komentarzy:

  1. rewelacyjnie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne są te żabki. Jak dla mnie są całkowicie dokończone, a jeśli chodzi o to do czego posłużą do już inna bajka a raczej drugie życie obrazka:). Więc ja dodała bym ten do obrazków ukończonych.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieukończony, w sensie wyhaftowany, ale nie zagospodarowany (;

      Usuń
  3. nie wiem czy zaby sa slodkie,ale Twoje sa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśne,też już takie wyhafciłam:)a co do zaczętych haftów,to miewam to samo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wcześniej pisałam, że Żabole bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana trzy na raz to tak skromnie ;o) Nie jedna z nas zaczyna po nawet 6 nowych na raz ;o) Żabcie śliczne ;o)

    OdpowiedzUsuń