wtorek, 10 stycznia 2012

Żabole ~1~ i Kubeczkowy SAL ~1~

Na tamborek wskoczyły mi żabole! Już jedna nawet wyłoniła się w całości!

Zweigart 14* ct (biała)
Nici DMC (nitki wg schematu)


Kolejną też już widać! I powiem Wam w sekrecie, że jest jej jeszcze więcej, niż możecie na zdjęciu to zobaczyć! :D
Oczywiście, jest to DIMek - mój pierwszy! (i na pewno nie ostatni, bo haftuje się bosko!), tak samo po raz pierwszy stawiam półkrzyżyki :D
Przyznam się Wam szczerze, że "choruję" na ten wzór od dawien dawna! Poza tym uwielbiam wszelkiego rodzaju żabole, węże, pajączki... I, jak wyląduję już na swoim, to na pewno jakieś egzotyczne zwierzę mieć będę! o!

*wybór padł na 14kę z dwóch powodów: po pierwsze, próbuję się pozbyć kanw 14 ct, bo zdecydowanie wolę gęściejsze; po drugie, nie chciałam mieć małych żaboli. :D

~*~

Poza tym zapisałam się na drugi w moim życiu SAL (banerek po prawo)! Urzekł mnie wzór i postanowiłam go wyhafcić - kiedy? Nie wiem! Ale kiedyś na pewno! :D

Dziękuję za wszystkie miłe słowa, jakie u mnie zostawiacie!
I pozdrowienia ślę! :*

2 komentarze:

  1. O boziu! Ale sie usmialam widzac tytul:P Kiedys tak jedna osobe nazywalam, bo chodzila na zielono i miala wredny charakter:P
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń