niedziela, 1 stycznia 2012

Welcome ~2~

Oj! Hafcik ten długo czekał na na to, aż postawię na nim ostatni krzyżyk - przygotowania świąteczne całkowicie mnie pochłonęły! Ale w końcu się doczekał! (;
Teraz głowię się, jak go wykończyć - oprawić czy podszyć filcem, czy zrobić zawieszkę w stylu pinkeep? Nie wiem jeszcze. :P A może mi podpowiecie?:>



AIDA 18ct - kolor ecru
Nici DMC (2 nitki).

Dziewczyny, dziękuję Wam gorąco za wszystkie komentarze! Jest mi szalenie miło! A teraz pędzę na Wasze blogi nadrabiać zaległości... :D
Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego co dobre na ten Nowy Rok! :*

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Hafcik cudny. Co do wykończenia to trudno mi radzić ale myslę, że cokolowiek wybierzesz i tak będzie dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, taki serdeczny /jeśli można tego słowa użyć w kontekście haftu hehe/
    jeśli chodzi o wykończenie, to myślę, że podszycie filcem i doczepienie sznurka jako zawieszki powinno wystarczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki mam zeskanowane ale nie mam Twojego adresu. Skrobnij do mnie na edzik.cz@wp.pl to podeślę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny obrazek :) Zawieszka do przedpokoju byłaby śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń