poniedziałek, 23 stycznia 2012

TUSAL 2012 ~styczeń~

Prezentuję swój słoiczek - niestety, nieprzyozdobiony :(




Stało się tak, ponieważ słoik, który wybrałam wcześniej i już przyozdobiłam (marnie, bo marnie, ale zawsze:P), stłukł się. :( No, zdarza się, trudno.
Na potwierdzenie moich słów, pokazuję poprzedni (wypełniony straszliwie, bo zbierałam niteczki już w 2011 roku, ale nie brałam udziału w zabawie):


Cóż, pozostaje mi teraz wybór wzoru i przyozdobienie drugiego wieczka. (; Obym wyrobiła się przez miesiąc!

~*~

Cieszę się, że Wam również podobają się moje Żabole! (;
Dzięki za każde miłe słowo! (;

6 komentarzy:

  1. ładny,ciekawy blog podoba się wszystko mi miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. No w słoiczku już dużo niteczek. Powodzenia w dalszym zbieraniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkoda, że zbił się słoiczek. Nowy na pewno będzię równie ładny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno tego rownie pieknie przyozdobisz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda słoiczka. Ja niestety biję wszystko :( co podejdzie pod rękę. Miłego ozdabiania nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń