niedziela, 29 stycznia 2012

SAL kubeczkowy ~2~

Czas na pokazanie pierwszego z moich aktualnych trzech projektów!
Postawiłam pierwsze krzyżyki w SALu koubeczkowym! Jak widzicie, postanowiłam zmienić trochę kolor ramki. (; Mam nadzieję, że będzie to dobrze wyglądać. :D

AIDA Rustico Zweigart 18 ct
Mulina DMC


Co prawda, niewiele póki co wyhaftowałam, ale to przez to, że zastanawiam się nad pruciem i zmianą kanwy na AIDĘ beżową-marmurkową 14 ct... Zastanawiam się, ponieważ nie chcę mieć maleństwa. (;
Co o tym myślicie?

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, jakie zostawiłyście pod moimi żabolami! (;
A teraz czas mykać i trochę się pouczyć. :D [sesja :P]

~*~

Mysia - nigdy wcześniej nie miałam tyle rozpoczętych haftów jednocześnie, więc dla mnie to duuużo! (;

6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nawet kubeczków nie zaczęłam.... ale niedługo mam nadzieję zacząć. Na pewno hafcik będzie super wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że już pierwsze koty za płoty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przy 18 hafcik wyjdzie mniejszy,ale delikatniejszy...pierwsze xxx juz u Ciebie sa...ja jeszcze nie zaczelam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm. . . Pomyśl, która kanwa będzie bardziej Ci się podobać. Ja szyłam tylko jeden haft na 18ct. Było ciężko, ale akurat on byłby na 14ct za duży. (Jeśli chcesz zobaczyć to jest u mnie na blogu - ślubny).

    OdpowiedzUsuń
  5. To może zastosuj kompromis i wybierz 16 ct :)

    OdpowiedzUsuń