poniedziałek, 30 stycznia 2012

Miś ~1~

Zostałam poproszona przez moją najlepszą przyjaciółkę o wykonanie metryczkowego prezentu urodzinowego dla jej trzyletniej chrześnicy. (;
Nie mogłam odmówić i wspólnie wybrałyśmy Misia Vervaco oraz dokładnie ustaliłyśmy "napisy". (;
Jest już go tyle:

AIDA Zweigart biała 16 ct
Mulina DMC



Miałam drobny problem z doborem numerów mulin, bo nie miałam wcześniej odpowiedniej rozpiski na DMC, ale póki co jestem zadowolona z tego, co powstaje (; I oby tak pozostało, bo prucie mi się nie uśmiecha...

Co do kanwy SALowych kubeczków, to uznałam jednak, że zostanę przy Rustico 18 ct (; Pierwszy wybór, więc pewnie najlepszy :D A kanwę 16 ct mam w kolorach, które niezbyt pasują mi do tego wzoru. :P

Ślę Wam mroźne pozdrowienia!

4 komentarze:

  1. Zapowiada się śliczna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. metryczka bedzie sliczna... kolorki bardzo mi sie podobaja...

    OdpowiedzUsuń
  3. misiek metryczkowy zapowiada się ślicznie :-)
    ja bardzo lubię kanwę rustico więc myślę że to dobry wybór na kubeczki
    będę z ciekawością podglądać efekty zmagań z obrazkami

    OdpowiedzUsuń
  4. już jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń