czwartek, 29 grudnia 2011

Zakupy ~1~

Zastanawiałam się, czy pokazywać na blogu swoje hafciarskie zakupy, ale doszłam do wniosku, że pokażę. (;
Powód? Bardzo prosty - sama uwielbiam oglądać Wasze zakupy. :D

Tak więc zrobiłam sobie zamówienie:




I przyszła mulina DMC do moich kolejnych projektów, Madeira Decora w dwóch kolorkach, bobinkowe tekturki, spora ilość Rustico 18 ct i Caschel 28 ct (na spróbowanie). (;

Jej, małe rzeczy, a jak cieszą!

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam, żeby rok 2012 był zdecydowanie lepszy niż ten, który właśnie mija! Buziaki! :*

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy :) Ja właśnie wczoraj złożyłam zamówienie i nie mogę się już doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy pierwsza klasa!
    a możesz powiedzieć, gdzie je robiłaś? Interesuje mnie szczególnie materiał- Rustico 18 ct i Caschel 28 ct
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. haftyśka, w Hobby Studio: http://www.hobbystudio.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. I bardzo dobrze, ze sie zdecydowalas pokazac:) I pokazuj nastepne tez! Ja tez lubie ogladac co inne dziewczyny kupuja, bo mozna sie zainspirowac czy odkryc cos nowego:)
    Te malutkie mulinki u Ciebie mnie zauroczyly:) Juz jestem ciekawa co z nich wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorki z kwiatkami podeślę ale po Nowym Roku. W domu nie mam skanera a na razie leniuchuję na feriach w domciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zakupy! Kazda z nas wie jak ciesza oczy i serce wciaz nowe mulinki, tkaniny... Az sie pojawia taki ogromny zapal siasc do haftu tak odrazu. Zobaczylam i mnie sie niecierpliwi :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to prawda, że takie małe rzeczy a cieszą najbardziej, gdyż z nich powstają różne piękne cuda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy już jestem ciekawa co z nich powstanie Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie zakupy i u ciebie też :). Tylko pozazdrościć tylu kolorowych mulinek !!

    OdpowiedzUsuń