niedziela, 25 grudnia 2011

Wygrana!

Dziewczyny, dzięki ogromnie za życzenia! :D

Miałam ogromne szczęście i równie ogromną przyjemność być jedną z czterech osób, które zostały obdarowane przez Anię. (; Otóż Ania ogłosiła na swoim blogu krzyżówkę, której hasło odgadłam i wysłałam, a w odpowiednim czasie zostałam wylosowana. :D Niezmiernie się cieszę, tym bardziej, że w nagrodę otrzymałam przesłodkie kolczyki! Cieszę się jeszcze bardziej, gdyż uwielbiam słodycze pod każdą postacią, a tworki Ani szalenie mi się podobają! A że kolczyki przyszły jeszcze przed świętami, traktuję je troszkę jako prezent-niespodziankę pod choinkę. :D


Oto kolczyki (niestety, zdjęcia kiepskiej jakości, ale cóż mogę poradzić...):



Kolczyki noszę i nacieszyć się nimi nie mogę. :D
Aniu, dziękuję Ci bardzo! (;

Wszystkim zaglądającym przesyłam świąteczne pozdrowienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz