czwartek, 22 grudnia 2011

Świąteczne przygotowania ~5~ & SAL ~3~

Czas na prezentację końcową! :D Będzie długa i z dużą ilością zdjęć, ale cóż...

Nie zdecydowałam się na wyszycie jednego dużego haftu, ale wybrałam sobie kilka pojedynczych elementów z AAN i Lili Soleil - mogłyście oglądać moje małe tworki na bieżąco. (;

Najmniejszych hafcików - reniferków, serduszek i gwiazdek z Lili Soleil było łącznie 18 i powstało z nich 9 bombek.

Trzy bombki z większymi gwiazdkami:




Dwie bombki z reniferami:


Dwie z serduszkami:


Dwie z mniejszymi gwiazdkami:


Bombki - jak dla mnie - wyszły świetnie. Efekt końcowy mi się podoba, a zdjęcia, niestety, nie oddają w pełni ich uroku...

Wyhaftowałam również jedną dużą bombko-gwiazdkę ze wzoru AAN, w sam środek wszyłam blaszany guziczek i ozdobiłam nią moje pudełeczko, w którym przechowuję sentymentalne pamiątki:



I jak Wam się podobają moje tworki? :D

Chcę Wam również życzyć wszystkiego co najlepsze z okazji Świąt Bożego Narodzenia, abyście spędziły je z tymi, których kochacie. :*

Ania

5 komentarzy:

  1. Przepiękne bombki :) Wieczko pudełka również urocze :)
    Życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają się bardzo! również się przymierzam do zrobienia podobnego pudełeczka... na guziki, wstążeczki i inne :)
    Wszystkiego najlepszego na nadchodzące Święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotować pół miarki radości,
    szczyptę pogody ducha, kwartę serdeczności,
    dwanaście centymetrów uśmiechu, kilogram życzliwości,
    pięć gramów dobrego humoru, miłości ze dwie garści,
    odrobinę szaleństwa, 3 łyki szczęścia,
    dwie łyżki wolnego czasu, garstkę otwartości
    oraz cały zapas Wiary, Nadziei i Miłości.
    Całość wymieszać energicznym ruchem,
    2 razy zakręcić przy tym brzuchem,
    długo podgrzewać w cieple domowego ogniska,
    i patrzeć jak radość wśród bliskich rozbłyska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka bombeczki i pudełeczko.
    Wesołych, pogodnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te bombki! też się do nich przymierzam na przyszły rok.
    zmyslnie wykorzystałaś sniezynki z lili soleil :)

    OdpowiedzUsuń