piątek, 16 grudnia 2011

Świąteczne przygotowania ~4~

Dosłownie kilka dni temu na blogu Luny zobaczyłam zdekupażowane płyty CD/DVD i zakochałam się. ^^ Nie myśląc wiele wyciągnęłam własne, które niechciane i niepotrzebne walają się po szafce i zabrałam się do roboty. Czasu miałam dużo, bo choruję, więc wczoraj w końcu skończyłam i mogę pokazać, co wyszło:





I zbliżenia:



Bombko-zawieszki szalenie mi się podobają. Ciągle są jakieś "ale" w moim wydaniu decoupage, ale co tam. Tym razem mi się podoba. :D
Kilka wywędruje na święta do innych domów i mam nadzieję, że nowym właścicielom się spodobają. (;

Dla starych i niepotrzebnych płyt widzę teraz wiele nowych zastosowań. (; Potrzeba mi teraz tylko czasu... :D

Dziękuję za wszelkie komentarze i pozdrawiam wszystkich zaglądających! :)

3 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł i piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł - sama mam ogromne ilości niepotrzebnych płyt:)
    pozdrawiam
    www.haftymalgosi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń