poniedziałek, 12 grudnia 2011

Świąteczne przygotowania ~2~

W tym roku kartki świąteczne posłane do najbliższych są mojego autorstwa (;
Poszłam trochę na łatwiznę i zarówno wzory haftów, jak i same kartki są proste. Ale wolałam postawić na prostotę i mieć pewność, że ze wszystkimi projektami zdążę na czas. (;
Kartki są w trzech wersjach kolorystycznych i każda z nich ma wytłoczone śliczne zwijaski lub listki.

Dwie czerwone:




Dwie białe:


I dwie kremowe:


Dwa wzorki skandynawskie (czerwone) powstały dzięki uprzejmości Marty, a schemat zielonej choinki w ramce mam z tego bloga. (;
Z karteluszek jestem zadowolona. (;

Śle wszystkim zaglądającym pozdrowienia (;

4 komentarze:

  1. proste hafciki dodaly uroku karteczkom...sa sliczne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki! Zwlaszcza pierwsze bombki:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. sezon kartek świątecznych u Ciebie w pełni.... a u mnie posucha... muszę się wziąć za siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kartki z haftem krzyżykowym. Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń