wtorek, 1 listopada 2011

Świąteczne przygotowania ~1~

Rozpoczęłam już (a może dopiero) przygotowania do Świąt.
I tak na pierwszy ogień poszedł hafcik, który wykorzystam do wykonania kartki:





Wzór mam od Marty i jeszcze raz dziękuję za jego udostępnienie. (;
Oczywiście hafcików z tej serii powstanie więcej (;

Po drugie, rzuciłam się na zrobienie bombek:



To są ciągle moje nieudolne próby decoupagu. Ale nie zamierzam się poddawać!

Jednak istnieje mały problem, który nie pozwala mi na 100 % wkręcić się w świąteczne przygotowania. Ten problem na chwilę obecną wygląda tak:


... i musi zostać wykończony do końca listopada. (;

Chciałabym jeszcze podziękować wszystkim, którzy pomogli mi w moich badaniach do magisterki, a także poprosić tych, którzy jeszcze tego nie zrobili, aby się zdecydowali na małą pomoc- więcej informacji TUTAJ.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających! (;

4 komentarze:

  1. Piękne dekupażowe bombeczki! Haft już jest śliczny! Ma niesamowitą głębię! Pozdrawiam i bardzo dziękuję za miły komentarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko! idziesz jak burza! :) pięknie wychodzi ten skandynawski stitch :P czekam na kolejne hafciki pod karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne hafciki masz, Aniu :)
    Zapraszam do mnie na zabawę

    OdpowiedzUsuń