wtorek, 4 października 2011

Wiosenne zaloty & Welcome ~1~

W końcu udało mi się zrobić zdjęcia moim aktualnym pracom. :D

Jako pierwsze prezentuję Wiosenne zaloty:





Wzór pochodzi z jednego z ostatnich numerów Hafty polskie.


Wybaczcie całkowicie pomiętą kanwę, ale zdjęłam hafcik z tamborka zanim zrobiłam zdjęcie. :D
I małe zbliżenie:


Haftuję na beżowej kanwie ze złotą nitką 14 ct. Wg wzoru powinno być jeszcze tło, ale ja sobie je odpuszczam. (;

Oprócz ptaszków haftuję również coś do przedpokoju. (; Podejrzałam na jednym z blogów (zabijcie - nie pamiętam na jakim :( ) i skusiłam się. :D


Poza tym zdecydowałam się wziąć udział w zabawie SALowej na Boże Narodzenie - banerek z prawej strony. (;

Pozdrawiam wszystkich zaglądających!

3 komentarze:

  1. śliczny haft, ptaszki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje "Wiosenne zaloty":) A i hafcik do przedpokoju pięknie się zapowiada! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszki cudne, a hafcik na przedpokój zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń