poniedziałek, 31 października 2011

Prywata!

W poprzednim poście wspomniałam, że piszę dwie prace magisterskie. (;
Do jednej z nich jestem w trakcie prowadzenia badań i tutaj pojawia się moja prośba do Was, kochane blogowiczki, abyście zechciały poświęcić trochę czasu, wypełnić moją ankietę i zachęcić innych do jej wypełnienia.
Jest ona dostępna online i przeznaczona dla kobiet i mężczyzn (linki znajdują się pod odpowiednią płcią) w wieku 18-37 lat. Ankieta dotyczy postaw wobec aborcji, jest całkowicie anonimowa, a jej wyniki wykorzystam jedynie do napisania pracy magisterskiej.

Z góry Wam wszystkim dziękuję!

3 komentarze:

  1. Ankieta wypełniona ;o) Powodzenia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Na poczatku wydawala sie dluga :) pozniej bylo lepiej. Tyle, ze nie mam do czynienia z medycyna wiec w niektorych pytaniach bylam zielona :) Powodzenia w pisaniu pracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też pomogłam,
    powodzenia w mgr!
    :)))

    OdpowiedzUsuń